Mascareta transparent Negra amb ribet gris

9,95  IVA inclòs

Neteja

Mascaretes infantil i adult amb teixit hidròfug transparent d’alta respirabilitat

Les mascaretes de tela Ecotó són inclusives, dissenyades i confeccionades íntegrament en el Centre Especial d’ocupació de la Fundació Ared, a Barcelona, per persones en situació de vulnerabilitat.

Mascareta reutilitzable, d’estructura monocapa de poliamida 100% amb acabat antimicrobià, tecnologia Viroblock.  HeiQ Viroblock és una tecnologia tèxtil d’ús industrial que afegeix una eficàcia contra bactèries i virus als tèxtils. Per a això, es combina l’avançada tecnologia de plata HeiQ i una tecnologia vesicular de reforç. Aquesta combinació destrueix ràpidament els virus envoltants, inclosos els coronavirus com el de la COVID-19.

Característiques:
Teixit certificat conforme norma Une CWA-17553/2020. Compleix norma Une 0065/2020 Certificat per Ambslab nº21-004736: Veure certificat

• Eficàcia de filtració bacteriana (BFE)> 95,3
• Respirabilitat: Pressió diferencial (Pa / cm2) <1
• Fèrula nasal per a major ajust i protecció
• No utilitzar lleixiu, temperatura de rentat recomanada: 35º.

Advertència: Aquesta mascareta està pensada per a ser utilitzada per col·lectius de persones sordes i les seves famílies, logopedes, actors i actrius, cantants i totes aquelles persones que necessiten que els seus llavis siguin vistos en parlar. No és un producte sanitari ni substitueixen les mesures d’higiene ni de distanciament social recomanades pel Ministeri de Sanitat.