Iniciatives solidàries

Qualsevol esdeveniment pot convertirse en una iniciativa que millori el futur de diverses persones.

Com a empresa o particular, pots crear una iniciativa solidària a benefici dels programes de la Fundació Ared.

Un concert, un partit, una cursa… qualsevol idea pot convertir-se en una iniciativa solidària.

Nosaltres t’expliquem com fer-ho:

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES: En compliment del deure informar als interessats de les circumstàncies i condicions del tractament de les seves dades i dels drets que li assisteixen, posem a la seva disposició la següent informació. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES RESPONSABLE DEL TRACTAMENT. Responsable: Fundació Privada Ared. C.I.F.: G62728183 Dir. Postal: C/ Zamora 103-105 Bj, 08018, Barcelona FINALITAT. Gestionar la seva consulta/petició i donar una resposta a la mateixa. LEGITIMACIÓ. El seu consentiment. DESTINATARIS. Les dades no se cediran a tercers excepte en els casos en els quals existeixi una obligació legal o comunicació necessària per donar contestació a la seva consulta. DRETS. Pot exercir els seus Drets a accedir, rectificar, oposar-se, limitar, portar i suprimir les dades davant el responsable del tractament; a més d'acudir a l'autoritat de control competent (AEPD). INFORMACIÓ ADICIONAL. Pot consultar la informació addicional sobre el tractament de les seves dades personals aquí.

TENS DUBTES? ET TRUQUEM!

Fes clic aquí i aviat ens posarem en contacte amb tu