Hazte socio/a

Contribuye con aportaciones periódicas al buen funcionamiento de la Fundación Ared y ayúdanos a crear una sociedad libre de exclusión social.

Las personas socias de la Fundación Ared hacen posible la continuidad de los proyectos de la entidad.

Tu compromiso nos permitirá cumplir nuestra misión de promover el acceso a la plena ciudadanía de personas en alto riesgo de exclusión social, fomentando su autonomía mediante la formación y el acompañamiento hacia la inserción laboral.

Fes-te soci o sòcia amb un donatiu periòdic

Fixa l’import i la periodicitat de la teva aportació.

Sigui quina sigui, contribuiràs a tornar l’esperança a moltes persones en el seu camí cap a la plena ciutadania.

0,00 €

Recuerda que para donaciones superiores a 100 € Necesitamos identificar al donante.
No te olvides de enviarnos tus datos.

LA SOLIDARITAT TÉ AVANTATGES

*La teva aportació té beneficis fiscals, pots desgravar la teva aportació fins a un 80%.

ELS PRIMERS 150€
Pots desgravar-te el 80% de tots els donatius fets a ONGs i fundacions fins a un màxim de 150€.
A PARTIR DE 150€
Pots desgravar-te el 35% de l’import global de tots els teus donatius a ONGs i fundacions si superen els 150€.
A PARTIR DEL 3er ANY
Pots desgravar-te el 40% de tots els donatius fets a ONGs i fundacions si arriben als 150€ o superen aquest import i han estat fets durant un mínim de tres anys.
DE L’APORTACIÓ
Com a empresa podreu deduir-vos de l’impost de Societats el 35% de l’aportació a la nostra entitat.
A PARTIR DEL 3er ANY
A partir del 3r que aporteu una quantitat igual o superior us podeu deduir un 40%.
DE LA BASE IMPOSABLE
La base d’aquesta deducció no pot excedir del 10% de la base imposable del període impositiu. Les quantitats que excedeixin d’aquest límit es podran aplicar en els períodes impositius que finalitzin en els deu anys immediats i successius.
Persones físiques
ELS PRIMERS 150€
A PARTIR DE 150€
Persones jurídiques
DE L’APORTACIÓ
DE LA BASE IMPOSABLE

TENS DUBTES? ET TRUQUEM.

Fes clic aquí i aviat ens posarem en contacte amb tu

Per què col·laborar amb la Fundació Ared?

Amb la teva donació, contribueixes a fer possible que projectes com aquests segueixin endavant.