Nou projecte – La PIONERA

Estem contents de comunicar-vos que des de la Fundació Ared i Ared-Salta ens endinsem en un nou projecte que ens ofereix un nou espai de venda i difusió que s’inicia el proper 21 d’abril al Barri del Poblenou. LA PIONERA.

QUÈ ÉS LA PIONERA?
La Pionera és un espai d’oportunitats dissenyat a celobert i que tindrà lloc tots els caps de setmana de l’any a Barcelona.

WEB LA PIONERA
VÍDEO LA PIONERA BETEVÉ

COM PARTICIPEM A LA PIONERA?

La Fundació Ared i Ared-Salta participarà amb un espai gastronòmic i un de confecció, responent així a les dues línies productives que té l’entitat.

Estarem tots els caps de setmana amb la doble intenció de, per una banda, donar a conèixer les activitats de La Fundació Ared i Ared-Salta i poder vendre els nostres productes i per l’altra, fomentar la creació de contractes d’inserció que puguin ocupar-se de l’atenció a les dues parades.

ON I QUAN?

Ens trobareu al Passeig Calvell (al final de la Rambla del Poblenou),  tots els dissabtes i diumenges de 10h a 20h

Ens agradaria convidar-vos a passar pels estands un cop estigui inaugurat, per a que pugueu compartir amb nosaltres aquest nou projecte.

Si teniu algun dubte o us podem oferir més informació, podeu contactar amb l’Alba.
alba@fundacioared.org

Ens veiem al Poblenou!!