Beques Cuidopía Certificat de Professionalitat

Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials

Cuidopía, programa social de formació en cures de Johnson & Johnson i Janssen, ofereix juntament amb Fundación Tomillo beques per a cursar aquesta formació gratuïtament per a persones amb vocació en el sector de les cures que vulguin fer d’aquesta labor tan important la seva professió.

370 hores de formació teoricopràctica.
+80 hores de pràctiques en empreses líders del sector dels cuidats.
Data prevista d’execució: del 29 d’agost al 30 de desembre.

Més informació: http://www.cuidopia.es/becas

Perfil necessari:

– Vocació pel sector sociosanitari.
– Major d’edat.
– Amb possibilitat d’assistir a classe de dilluns a divendres de 09.00 a 15.00 hores.
– Amb ordinador i connexió per a seguir les classes si fos necessari.
– ESO homologada a Espanya (es prioritzarà persones amb aquesta titulació).
– Permís de treball.

Pots sol·licitar més informació emplenant aquest formulari.

Ens posarem en contacte amb tu, en el moment en que s’obrin les inscripcions.

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES: En compliment del deure informar als interessats de les circumstàncies i condicions del tractament de les seves dades i dels drets que li assisteixen, posem a la seva disposició la següent informació. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES RESPONSABLE DEL TRACTAMENT. Responsable: Fundació Privada Ared. C.I.F.: G62728183 Dir. Postal: C/ Zamora 103-105 Bj, 08018, Barcelona FINALITAT. Gestionar la seva consulta/petició i donar una resposta a la mateixa. LEGITIMACIÓ. El seu consentiment. DESTINATARIS. Les dades no se cediran a tercers excepte en els casos en els quals existeixi una obligació legal o comunicació necessària per donar contestació a la seva consulta. DRETS. Pot exercir els seus Drets a accedir, rectificar, oposar-se, limitar, portar i suprimir les dades davant el responsable del tractament; a més d'acudir a l'autoritat de control competent (AEPD). INFORMACIÓ ADICIONAL. Pot consultar la informació addicional sobre el tractament de les seves dades personals aquí.