Càpsula formativa de Costura Bàsica i iniciació a la Modisteria

• Hores totals: 30 hores
  • Número de places: 6 participants
  • Preu: 330€*

*El preu inclou tot el material utilitzat durant el curs i s’entregarà a cada participant un cop finalitzat.
Fundació Ared es reserva el dret a cancel·lar el curs si no hi ha un número mínim de places cobertes.
Requisits: no es necessària experiència prèvia en costura.

Competència general

Aquesta càpsula formativa va dirigida a persones amb inquietud i motivació per a iniciar-se en el món de la modisteria de manera pràctica.
L’objectiu de la formació és aprendre a utilitzar la màquina de cosir per a poder dur a terme arrengaments personals (baixos de pantalons, faldilles, etc.) i personalitzar peces de roba.
L’alumnat realitzarà el patró d’una faldilla dissenyada per ells/elles i amb les seves mesures, el tallarà i confeccionarà la peça.

Temari

• Temari 1:

Cada alumne/a realitzarà un dossier pràctic que s’aplicarà posteriorment a la peça de roba a confeccionar:

– Cosir i sobrefilar la màquina de cosir
– Cosir diferents doblecs (a mà, a màquina, amb repunt texà)
– Cosir traus a màquina
– Cosir diferents tipus de botons
– Cosir “cinturilla”

• Temari 2:

Realització del patró base de faldilla i confecció de la peça:

– Aprendre a prendre mides
– Aprendre a dissenyar i elaborar un patró
– Confecció d’una peça de roba bàsica pròpia (faldilla)
– Pràctica de prova, retoc i planxat del model elaborat

Inscripcions

Per inscriure’s a la Càpsula formativa privada de Costura Bàsica i iniciació a la Modisteria és necessari:

– Enviar un e-mail a: somared@fundacioared.org
– Data màxima d’inscripció: 11 d’octubre

Precaucions Covid-19

Per tal de poder mantenir la distància de seguretat en tot moment de l’alumnat i de la professora, les formacions seran d’un màxim de 6 persones. Només podran accedir a l’aula de formació les persones inscrites al curs.
L’alumnat així com la professora, duran en tot moment posada una mascareta.
L’alumnat, abans d’accedir a l’aula de formació, haurà de prendre’s la temperatura i fer servir gel hidroalcohòlic, facilitat per l’entitat.
L’aula de formació es desinfecta segons els protocols de neteja de l’entitat, abans de començar la formació i un cop finalitzada.