Càpsula formativa de Costura Bàsica

Oferta formativa

• Data inici: 4 d’octubre de 2021
  • Data final: 15 d’octubre de 2021
  • Horari a escollir entre les següents dues opcions:
    – Dilluns i divendres, de 16:00 a 18:00
    – Dilluns i divendres, de 18:00 a 20:00
  • Hores totals: 8 hores
  • Número de places: 6 participants
  • Preu: 85€*

*El preu inclou tot el material utilitzat durant el curs i s’entregarà a cada participant un cop finalitzat.
Fundació Ared es reserva el dret a cancel·lar el curs si no hi ha un número mínim de places cobertes.
Requisits: no es necessària experiència prèvia en costura.

Competència general

Aquesta càpsula formativa va dirigida a persones sense experiència o molt poca en el món de la costura, i amb inquietud i motivació per a aprendre a cosir i desenvolupar les seves habilitats i coneixements en la matèria.
L’objectiu de la formació és aprendre a utilitzar la màquina de cosir per a poder dur a terme arrengaments personals (baixos de pantalons, faldilles, etc.) i personalitzar peces de roba.

Temari

– Confecció de faldilla clàssica o vestit (escollir una de les dues opcions) a través d’un patró fet, proporcionat per la professora.

– Acabats necessaris per a la realització de la peça de roba (faldilla clàssica o vestit, segons l’elecció feta per l’alumne/a).

– Tècniques de confecció amb màquina de cosir industrial.

Inscripcions

Per inscriure’s a la Càpsula formativa privada de Costura Bàsica i iniciació a la Modisteria és necessari:
– Enviar un e-mail a: somared@fundacioared.org
– Data màxima d’inscripció: 28 de setembre

Precaucions Covid-19

Per tal de poder mantenir la distància de seguretat en tot moment de l’alumnat i de la professora, les formacions seran d’un màxim de 6 persones. Només podran accedir a l’aula de formació les persones inscrites al curs.
L’alumnat així com la professora, duran en tot moment posada una mascareta.
L’alumnat, abans d’accedir a l’aula de formació, haurà de prendre’s la temperatura i fer servir gel hidroalcohòlic, facilitat per l’entitat.
L’aula de formació es desinfecta segons els protocols de neteja de l’entitat, abans de començar la formació i un cop finalitzada.