Curs Iniciació a la Modisteria

Descripció:

Curs dirigit a totes aquelles persones que vulguin aprendre a utilitzar la maquina de cosir per poder realitzar arranjaments personals, customitzar peces de vestir i iniciar-se en la modisteria de manera pràctica.

L’alumnat realitzarà patrons , tallarà y confeccionarà una faldilla dissenyada per ells mateixos.

Que aprendràs?

TEMARI 1

Tots els alumnes realitzaran un mini dossier pràctic que es portarà a la practica posteriorment  de la faldilla que volen crear.

Temes que es tocaran:

• Cosir i sobrefilar a la maquina.
  • Cosir diversos tipus de vores (a ma, a maquin, amb pespunt texà)
  • Cosir diferents tipus de cremalleres.
  • Cosir traus a maquina
  • Cosir diferents tipus de botons.
  • Cosir una cinturilla

TEMARI 2

Realització d’un patró basic i confecció de la peça.

Temes que es tocaran:

• Aprendre a prendre mides
  • Fer un patró basic
  • Confecció d’una peça de vestir bàsica pròpia
  • Practiques de proba, retocs i planxat de la peça.

Amb qui aprendràs?

La Maria I és la nostre docent experta en la confecció. Amb un bagatge de més de 20 anys en el mon de la confecció. Docent acreditada pel SOC.

Quin material necessitaràs?

Des de Fundació Ared t’oferirem accés a tot el material necessari per impartir el curs. No hauràs de portar res. El material que podràs fer servir entre altres, serà:

Durada del curs?

El curs te una durada de 32h al llarg de 8 sessions en horari de 10 a 14h.

Quin cost te el curs?

El preu del curs és de 320€, que inclou, assegurança d’accidents, tot material per impartir el curs, formació individualitzada, us de les instal·lacions.

Com et pots inscriure?

A través del correu: cursosprivats@fundacioared.org i et mantindrem informat/da.

Mínim de 4 alumnes per obrir el grup.