Curs Bàsic de Confecció

Descripció:

Curs dirigit a totes aquelles persones que siguin principiants i que vulguin aprendre a cosir i desenvolupar les seves habilitats i coneixements en el tema.

Vols perdre la por a cosir? Doncs amb aquets curs la perdràs i si ja tens algunes nocions podràs perfeccionar amb una formació i atenció personalitzada.

Que aprendràs?

• Aprendràs las tècniques més bàsiques de la confecció.
  • Coneixeràs els acabats necessaris per a realitzar peces de roba com una faldilla clàssica.

Quin material necessitaràs?

Des de Fundació Ared t’oferirem accés a tot el material necessari per impartir el curs. No hauràs de portar res. El material que podràs fer servir entre altres, serà:

• Patrons
  • Tisores
  • Cinta mètrica
  • Didal
  • Agulles per cosir a mà
  • Diversitat de teixits
  • Maquines de cosir industrials de diferent tipus.

Durada del curs?

El curs te una durada de 4h al llarg d’un matí en horari de 10 a 14h.

Quin cost te el curs?

El preu del curs és de 40€, que inclou, assegurança d’accidents, tot material per impartir el curs, formació individualitzada, us de les instal·lacions.

Com et pots inscriure?

A través del correu: cursosprivats@fundacióared.org i et mantindrem informat/da.

Mínim de 4 alumnes per obrir els grups.