Salta, empresa d’inserció

Salta és un espai de treball inclusiu on creem noves oportunitats laborals mitjançant l’elaboració de productes de qualitat i socialment responsables.

Salta és una empresa d’inserció creada per la Fundació Ared l’any 2006, que promou la incorporació al mercat laboral de persones amb especials dificultats per accedir-hi a través de processos d’acompanyament personalitzats i d’estructures adaptades a les seves necessitats.

Salta, empresa d’inserció

Ofereix productes de qualitat, socialment responsables i de Km 0. Descobreix les nostres tres línies de producció:

SALTA Tèxtil

Confecciona uniformes laborals, productes d’hostaleria i de marxandatge i articles fets a mida segons les necessitats de cada client.

SALTA Càtering

Ofereix un càtering de qualitat amb una selecció de productes creatius elaborats a Barcelona.

SALTA Obrador

Elabora diàriament i de manera artesanal una gran varietat de pans i dolços ideals com a postres o esmorzars.

La rehabilitació i la inserció mitjançant la incorporació al mercat laboral és el camí més curt i sòlid per aconseguir una societat més justa i segura per a tothom.

“Para mí, este ha sido un buen año, ya que, día a día, he ido aprendiendo cosas nuevas. Como soy una persona muy insegura, trabajar con mi jefa y compañeras, que tienen mucha paciencia y me enseñan todo, hace que confíe mucho más en mis posibilidades de futuro. Esto no tiene precio”.

Carola, treballadora de Salta Tèxtil by Ared

“Para mí, el año empezó estupendamente. Estuve trabajando en el cátering en logística. El trabajo era duro, pero entretenido y divertido. Todo cambió en marzo, estuve en ERTE, pero por suerte regresé al trabajo en septiembre. De verdad, espero muchas cosas del 2021”.

Pablo Soto, trabajador de Salta Càtering by Ared

SALTA és possible gràcies a

I a tots els clients i clientes que dia a dia confien en la nostra professionalitat.

Més informació i reserves

Salta Càtering

Lourdes Teixidó

Salta Tèxtil

Romina Fazio

+34 93 351 38 65 / 654 619 598

Salta Obrador

Lourdes Teixidó

Slide

Ared
Inserción

La exclusión es un fenómeno complejo, por eso cuidamos todos los detalles del Itinerario de Inserción de la persona atendida.

Slide

Ared
Formación

Los cursos que se imparten en Ared constan de dos grandes ejes: la formación técnica y la educación complementaria.