27 anys donant
oportunitats

A Fundació Ared creiem en la força i la valentia de les persones per superar qualsevol dificultat i les acompanyem de manera particular durant tot el seu camí cap al món laboral.

Treballem per promoure l’accés a la plena ciutadania de persones en situació d’alt risc d’exclusió social, fomentant la seva autonomia.

Il·lusió

Il·lusió en el que fem per generar canvis positius.

Implicació

Implicació amb les necessitats de les persones a les que acompanyem, principalment dones procedents de l’àmbit penitenciari o serveis socials.

Inclusió

Inclusió per tal d’identificar i respondre a la diversitat de necessitats del col·lectiu que acompanyem.

Innovació

Innovació en els nostres projectes i en la manera de treballar per tal d’ajustar-nos a les necessitats canviants.

Integritat

Integritat per a un acompanyament respectuós a les persones ateses, i en la gestió de l’activitat productiva, per oferir productes i serveis sostenibles i de qualitat.

El nostre equip, sempre al costat de les persones

Som un equip que creu en un món sense exclusió social.

Premis i reconeixements

Transparència

La Fundació Ared és una entitat especialment compromesa en comunicar d’una forma clara el seu objectiu i els valors socials que defensa.

L’auditoria de comptes d’Ared transmet, més enllà d’una informació financera, el funcionament de l’entitat, el seu compromís social i els resultats de la seva tasca amb l’objectiu d’aconseguir la confiança de totes les entitats que ens donen suport (organismes públics, entitats privades, socis/es i col·laboradors/es, persones ateses i voluntariat).

Ared en xarxa

Treballem en coordinació amb altres entitats i empreses per fer front a la complexitat del dia a dia, així com per sensibilitzar les institucions i la societat sobre la realitat de l’exclusió social.