Treball en xarxa

Juntes sumem

Treballem en coordinació amb altres entitats i empreses per fer front a la complexitat del dia a dia, així com per sensibilitzar les institucions i la societat sobre la realitat de l’exclusió social.

Projecte La Llavor

El Centre Residencial d’Inclusió (CRI) la Llavor és un projecte co-liderat per diferents entitats i organismes, que cadascú aporta la seva expertesa i recursos, humans i/o econòmics.

L’espai de La Llavor porta en marxa més de 12 anys. Es tracta d’un espai cedit per les Salesianes a Fundació Ared per a l’acollida de persones amb dificultats per a l’habitatge i la formació necessària d’aquestes persones per a la seva integració a la societat.

Des dels inicis del CRI, Fundació Ared forma part d’aquest projecte des de dues vessants: la formació i la inserció laboral de les dones acollides, amb l’objectiu d’acompanyar-les, de manera individual, en el seu itinerari d’inclusió social i laboral.
El CRI La Llavor és un projecte que va néixer l’any 2020, durant el període de confinament, per donar resposta a una urgència que va subratllar la pandèmia: oferir un espai d’acollida i segur exclusivament per a dones que es trobaven en situació de sense llar, i acompanyar-les cap a la seva inclusió social i laboral.

D’aquesta necessitat va sorgir una aliança entre Sant Joan de Déu Serveis Socials, expertes en l’acollida de persones en situació de sense llar; Fundació Ared, amb la sòlida experiència en inserció sociolaboral i en disposició de l’espai de La Llavor, i l’Ajuntament de Barcelona, per als recursos econòmics i la gestió de permisos d’aquest espai.

Fundació Ared forma part de les següents xarxes i entitats de segon nivell:

Informació i coordinació amb altres entitats que gestionen el Programa de la Renda Mínima d’Inserció.