Treball en xarxa

Treballem en coordinació amb altres entitats i empreses per fer front a la complexitat del dia a dia, així com per sensibilitzar les institucions i la societat sobre la realitat de l’exclusió social.

Projecte La Llavor

Fundació Ared porta oferint, des de fa 11 anys i gràcies a la cessió d’espais de les Salesianes, l’acollida social de persones amb dificultats d’habitatge i la formació necessària per la seva integració.

L’octubre de 2020, La Llavor va obrir les seves portes com a Centre Residencial d’Inclusió (CRI) gestionat per Sant Joan de Déu Serveis Socials, amb la col·laboració de Fundació Ared i l’Ajuntament de Barcelona. Es tracta del primer centre de Catalunya exclusiu per a dones sense llar, majoritàriament afectades per la pandèmia. Aquest nou equipament residencial ofereix acollida a un total de 40 dones.

Fundació Ared col·labora en aquest projecte des de dues vessants: la formació i la inserció laboral, amb l’objectiu d’acompanyar a cada dona en el seu itinerari d’inclusió social i laboral.

Informació i coordinació amb altres entitats que gestionen el Programa de la Renda Mínima d’Inserció.