Comercial per a càterings d’esdeveniments

Vols formar part de la nostra entitat? Ara tens una oportunitat! Comparteix el teu talent, coneixement i entusiasme, en una organització on tindràs la oportunitat de desenvolupar la teva trajectòria professional.

La Fundació Ared és una entitat sense ànim de lucre que, des de l’any 1994, té com a missió acompanyar a les persones en alt risc de vulnerabilitat. La Fundació es un centre homologat pel SOC per a poder estudiar els certificats de professionalitat de Operacions bàsiques de cuina, Operacions bàsiques de pastisseria, retocs i adaptacions de peces i articles en tèxtil i pell i atenció sociosanitària en persones dependents en institucions socials.

La Fundació és titular d’una Empresa d’Inserció i d’un Centre Especial de Treball des dels que oferim serveis de confecció i càtering.

Actualment a la línia de càtering duem a terme un servei d’àpats de qualitat amb un servei impecable i cuidant al màxim tots els detalls. Elaborem dia a dia artesanalment propostes culinàries creatives, sanes i equilibrades, capaces de fer gaudir tots els sentits que s’ofereixen a petits clients i esdeveniments privats particulars.

Ara mateix, tenim un baix volum de vendes orientades a un client organitzador de grans esdeveniments, que requereix un altre tipus d’estratègia, logística i labor comercial clarament diferenciada i especialitzada de la nostra línia de negoci actual.

Cerquem un Comercial amb una amplia experiència en el mon dels càterings per a grans esdeveniments que estigui especialitzat i tingui coneixements del sector, per tal de prospectar i adquirir nous clientes en aquest segment d’activitat, i poder obrir i consolidar aquesta línia de negoci de la entitat.

PERFIL PROFESSIONAL

  • Titulació mínima de certificats de professionalitat o cicles formatius en la família d’hostaleria i turisme, grau en ciències empresarials-management i màrqueting.
  • Experiència demostrable de 5 anys en un lloc similar.
  • Molt valorable nivell alt d’anglès
  • Coneixements requerits: marc normatiu; treball amb dades de manera precisa i metòdica, recopilar i analitzar la informació, tindre iniciativa, coneixement integral dels recursos disponibles; coneixement de la especialitat.
  • Habilitats requerides: excepcionals habilitats de comunicació oral i escrita, col·laboratiu/va, habilitats en tecnologies de la comunicació i informàtica; innovació, capacitat d’organització i planificació; capacitat d’anàlisis del context intern i extern; gestió del temps; gestió documental i de la informació; presa de decisions, autonomia i iniciativa; altes habilitats de negociació; orientació a resultats, treball en xarxa, atenció i concentració, anticipació i dinamisme.
  • Actituds: capacitat d’anàlisis; capacitat de prendre iniciativa; creatiu/va, treball sota pressió; ser metòdic/a; precís/a; responsable; aptituds per a la supervisió; exigència, flexibilitat i disposició al canvi; discreció i confidencialitat; coherència i integritat; compromís amb l’organització; talant positiu; tenacitat; tolerància a la frustració; acceptació de crítiques i indicacions i bona gestió del estrès.

FUNCIONS

  • Realitzar prospecció de mercat; ampliar la cartera de clients i potenciar els existents i coordinar els esdeveniments assignats.
  • Aplica l’estratègia comercial de Salta càtering, seguint la política de preus  de la companyia i de les condicions de venda.
  • Mantenir el contacte directe i periòdic amb el client i amb el client potencial. Entendre i diagnosticar les necessitats de cada client.
  • Informar, assessorar i aconsellar al client sobre productes/serveis disponibles. Preparar els pressupostos i assessorar al client en la posterior contractació del servei.
  • Es responsabilitzarà de la organització i del bon funcionament del esdeveniment a realitzar.
  • Definir juntament amb el client les necessitats que ha de complir el servei, tenint en compte factors condicionants com el lloc de la celebració i el número d’assistents.
  • Elabora un pressupost detallat on s’especifica totes les partides pressupostàries.
  • Realitzar el seguiment postvenda, per tal de garantir que els compromisos adquirits al fer efectiva la venda (data d’entrega, quantitat, qualitat, característiques del producte, etc) es compleixin segons el que han acordat.

CONDICIONS LABORALS

  • Contracte indefinit i jornada completa.
  • Salari a pactar segons vàlua del cv.
  • Contracte realitzat en el marc i amb dedicació exclusiva al projecte amb expedient ACE062/22/000091, finançat pels “Ajuts per a projectes d’iniciatives de noves línies d’activitat de l’any 2022 d’ACCIÓ” i la Generalitat de Catalunya.

INTERESSATS/DES

Enviar currículum vitae al correu electrònic rrhh@fundacioared.org amb la referència a l’assumpte del correu TACP, fins el divendres 26 de maig de 2023.