Formador/a Sanitari/a

T’agradaria formar part de la Fundació Ared? Ara tens la oportunitat d’entrar a formar part d’una Fundació en constant creixement i on apostem per persones que estiguin disposats/des a donar el millor de si mateix/a per tal de fer possible aquest creixement. Amb més de 25 anys d’experiència, la Fundació Ared és un referent quan parlem d’integració social i laboral de persones en risc d’exclusió social. Comparteix el teu talent, coneixement i entusiasme, en una organització on tindràs l’ocasió de desenvolupar la teva trajectòria professional.

Requisits

• null
    Titulació: Llicenciat/da, enginyer/a, arquitecte o títol de grau corresponent o altres títols equivalents, diplomat/da, tècnic superior de la família professional de Serveis Socioculturals i a la comunitat o certificat de professionalitat de Serveis Socioculturals i a la comunitat.
  • null
    Estar homologat/da pel SOC per poder impartir aquesta formació.
  • null
    Capacitat pedagògica i habilitats per adaptar la metodologia de la formació a impartir a la heterogeneïtat dels/de les alumnes/as.
  • null
    Habilitats requerides: capacitat d’organització i planificació; orientació a les persones i grups d’interès; capacitat de comunicació; capacitat per treballar en equip.
  • null
    Actituds: lideratge; responsabilitat; iniciativa i autonomia; flexibilitat i talant positiu.

Quines funcions realitzaràs com Formador/a Sanitari/a

• Organitzar i planificar els recursos i les eines per impartir la formació (aula, materials didàctics, recursos audiovisuals, etc).
  • Seleccionar, elaborar, adaptar i utilitzar materials, mitjans i recursos didàctics pel desenvolupament de continguts formatius.
  • Impartir i avaluar la formació teoricopràctica a la especialitat assignada, en funció dels protocols i registres establerts al Sistema Integral de Gestió.
  • Impartir i tutoritzar les accions formatives per a la ocupació utilitzant tècniques, estratègies i recursos didàctics,.
  • Avaluar el procés d’aprenentatge en les accions formatives.
  • Ser referent dels alumnes en temes d’higiene i manteniment d’espais, maquinària, utensilis i equipament.
  • Coordinar-se amb altres professionals, en quan a la organització de la formació, els processos d’aprenentatge individual o les incidències amb alumnes/as.

Què oferim des de la Fundació Ared

• Incorporació laboral immediata al concloure el procés de selecció.
  • Jornada: Dos dies a la setmana (6h/al dia) a partir del 18/01/2021. 140 hores d’impartició.

Vols treballar a Salta?

Si t’agradaria formar part de l’equip de Salta:

Envia el teu currículum vitae a rrhh@fundacioared.org