Técnic/a de gestió de convocatòries i subvencions

T’agradaria formar part de la Fundació Ared? Ara tens la oportunitat d’entrar a formar part d’una Fundació en constant creixement i on apostem per persones que estiguin disposats/des a donar el millor de si mateix/a per tal de fer possible aquest creixement. Amb més de 25 anys d’experiència, la Fundació Ared és un referent quan parlem d’integració social i laboral de persones en risc d’exclusió social. Comparteix el teu talent, coneixement i entusiasme, en una organització on tindràs l’ocasió de desenvolupar la teva trajectòria professional.

Requisits

• null
    Titulació: Formació superior en Administració i Finances i experiència mínima de 2 anys desenvolupant les tasques pròpies del lloc de feina
  • null
    Coneixement del marc normatiu; coneixement integral dels recursos disponibles; coneixement de les tècniques necessàries en el cicle de les subvencions públiques; coneixement del tercer sector social; coneixement de l’especialitat o de l’àmbit d’intervenció que desenvolupem a les entitats; coneixement dels sistemes de gestió transversals a l’entitat;  ofimàtica (especialment Word i Excel).
  • null
    Habilitats requerides: capacitat d’organització i planificació; disposar d’una visió global del programa, servei o actuació i de l’entitat; capacitat d’anàlisis del context extern i intern; capacitat de comunicació; autonomia; gestió del temps; gestió documental i de la informació: elaboració d’informes, memòries d’activitat i de presentació de resultats; atenció i concentració, anticipació, orientació a resultats i adaptabilitat.
  • null
    Actituds: responsabilitat; flexibilitat i disposició al canvi; discreció i confidencialitat; compromís amb l’organització; treball en equip; sensibilitat cap als problemes socials; talant positiu; tenacitat i capacitat de control de l’estrès.

Quines funcions realitzaràs

• Recerca de convocatòries de subvencions a les bases de dades públiques i/o privades.
  • Interpretació de la legislació i normativa de la administració pública aplicable a cada plec de bases reguladores generat per la administració per a cada convocatòria.
  • Interpretació de plecs de condicions, processos i normes reguladores de licitacions i adquisicions amb la administració pública.
  • Interpretació de guies de procediment i protocols de justificació financera de projectes.
  • Acompanyament i supervisió dels processos d’auditoria interna i externa de les despeses i de les justificacions econòmiques de projectes i subvencions.

Oferta laboral de Técnic/a de gestió de convocatòries i subvencions

Vols treballar a Salta?

Si t’agradaria formar part de l’equip de Salta:

Envia el teu currículum vitae a rrhh@fundacioared.org