Tècnic/a d’orientació laboral

T’agradaria formar part de la Fundació Ared? Ara tens la oportunitat d’entrar a formar part d’una Fundació en constant creixement i on apostem per persones que estiguin disposats/des a donar el millor de si mateix/a per tal de fer possible aquest creixement. Amb més de 25 anys d’experiència, la Fundació Ared es un referent quan parlem d’integració social i laboral de persones en risc d’exclusió social. Comparteix el teu talent, coneixement i entusiasme, en una organització on tindràs l’ocasió de desenvolupar la teva trajectòria professional.

A la Fundació Ared, t’oferim entrar a formar part d’un equip motivat, multidisciplinari, actiu  i amb ganes de fer de la integració social i laboral de les persones en situació d’exclusió social la nostra fita.

Si ets una persona compromesa, sincera, sensible i empàtica; a la Fundació Ared trobaràs una entitat d’acció on apostem pel treball i la producció com una eina de desenvolupament personal i social i on destaquen valors com la solidaritat, la flexibilitat i la participació.

Oferta laboral Tècnic/a d’orientació laboral

Vols treballar a Salta?

Si t’agradaria formar part de l’equip de Salta:

Envia el teu currículum vitae a rrhh@fundacioared.org