Ciutat Nua, el vi de les oportunitats

ca | es

Ciutat Nua és un projecte social, de principi a fi, i que té per objectiu facilitar la inserció sociolaboral de persones privades de llibertat de Can Brians i recaptar fons per cobrir necessitats dels centres penitenciaris.

Des de Fundació Ared, col·laborem en aquest projecte amb l’objectiu de destinar els fons obtinguts, a través de la venda del vi, a la reinserció de les dones provinents de centres penitenciaris ateses a l’entitat.

Ciutat Nua és un vi de Raventós i Blanc ecològic 100% xarel·lo i de mínima intervenció. Ha estat produït i vinificat per Raventós i Blanc al seu celler i és fruit de la seva “Vinya del LLac”.

Es tracta del primer vi sense cap additiu enològic i ha estat vendimiat manualment amb la participació activa de persones privades de llibertat del Centre Penitenciari Brians 2.

Capsa de 6 ampolles

Ciutat Nua ha estat possible gràcies a la col·laboració amb empreses que, sense cap ànim de lucre, han donat suport a aquest projecte aportant la seva feina:

Fundació Ared. Zamora 103-105, Baixos (Barcelona). Tlf: 625 712 613. comandes@saltacatering.com