Canal de denúncies

Aquest es el Canal de Denúncies de Fundació Privada Ared; Salta, Empresa d’Inserció i CET Ared.

Aquesta aplicació permet que qualsevol persona pugui comunicar qualsevol incidència, o denunciar aquells fets o comportaments que atenent al seu criteri, consideri que resulten irregulars o delictius.

Abans d’informar sobre qualsevol situació ha de recordar:

• Si vol mantenir-se a l’anonimat, simplement no ompli les caselles que no son obligatòries. No obstant això, tingui en compte que sense conèixer la font de la informació necessitarem que ens faci arribar tots els detalls que pugui i l’evidència sobre la situació que informa, ja que en cas contrari no tindrem indicis suficients per investigar.
  • Tota la informació personal de qui informi sobre una situació serà estrictament confidencial i tractada d’acord amb la Llei orgànica 3/2018 de 3 de desembre, de protecció de dades personals.
  • Informar dels fets de manera precisa i amb tots els detalls que pugui subministrar. Es poden adjuntar arxius que ajudin a aclarir la situació.
  • Només es procedirà a la investigació dels fets quan hi hagi elements que justifiquin aquesta investigació.
  • Tota investigació s’ha de resoldre en un termini de 3 mesos des de la recepció de la informació.
  • Si es demostra que algú ha utilitzat els canals d’informació de Fundació Privada Ared, Salta, empresa d’inserció i CET Ared per subministrar informació falsa o per causar un prejudici a una altra persona, es prendran les accions disciplinàries o legals pertinents.

L'Empresa sobre la qual vull fer la denúncia:

Les meves dades personals:

La situació de la qual vull informar:

Dades de la persona involucrada:

Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 5 files.

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES: En compliment del deure informar als interessats de les circumstàncies i condicions del tractament de les seves dades i dels drets que li assisteixen, posem a la seva disposició la següent informació. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES RESPONSABLE DEL TRACTAMENT. RESPONSABLE: Fundació Privada Ared. C.I.F.: G62728183 Dir. Postal: C/ Zamora 103-105 Bj, 08018, Barcelona FINALITAT. Recerca d'irregularitats que afectin la responsabilitat de Fundació Ared LEGITIMACIÓ. El seu consentiment. DESTINATARIS. Les dades no se cediran a tercers excepte en els casos en els quals existeixi una obligació legal o comunicació necessària per donar contestació a la seva consulta. DRETS. Pot exercir els seus Drets a accedir, rectificar, oposar-se, limitar, portar i suprimir les dades davant el responsable del tractament; a més d'acudir a l'autoritat de control competent (AEPD). INFORMACIÓ ADICIONAL. Pot consultar la informació addicional sobre el tractament de les seves dades personals aquí.