Fes un donatiu

Qualsevol aportació és important per contribuir a crear una societat sense exclusió social.

El teu donatiu puntual és necessari

Amb la teva aportació contribuiràs a tornar l’esperança a moltes persones que necessiten una segona oportunitat. La teva donació ens permetrà complir la nostra missió de promoure l’accés a la plena ciutadania de persones en alt risc d’exclusió social, fomentant la seva autonomia mitjançant la formació i l’acompanyament cap a la inserció laboral.

La teva col·laboració puntual és clau per a créixer i poder ajudar més persones

Recorda que per donacions superiors a 100€ necessitem identificar al donant.
No t’oblidis d’enviar-nos les teves dades.
Gràcies!

LA SOLIDARITAT TÉ AVANTATGES

*La teva aportació té beneficis fiscals, pots desgravar-la fins a un 80%

ELS PRIMERS 150€
Pots desgravar-te el 80% de tots els donatius fets a ONGs i fundacions fins a un màxim de 150€.
A PARTIR DE 150€
Pots desgravar-te el 35% de l’import global de tots els teus donatius a ONGs i fundacions si superen els 150€.
A PARTIR DEL 3er ANY
Pots desgravar-te el 40% de tots els donatius fets a ONGs i fundacions si arriben als 150€ o superen aquest import i han estat fets durant un mínim de tres anys.
DE L’APORTACIÓ
Com a empresa podreu deduir-vos de l’impost de societats el 35% de l’aportació a la nostra entitat.
A PARTIR DEL 3er ANY
A partir del 3r any que aporteu una quantitat igual o superior us podeu deduir un 40%
DE LA BASE IMPOSABLE
La base d’aquesta deducció no pot excedir del 10% de la base imposable del període impositiu. Les quantitats que excedeixin d’aquest límit es podran aplicar en els períodes impositius que finalitzin en els 10 anys immediats i successius
Persones Físiques
ELS PRIMERS 150€
A PARTIR DE 150€
Persones Jurídiques
DE L’APORTACIÓ
DE LA BASE IMPOSABLE

TENS DUBTES? ET TRUQUEM!

Fes clic aquí i aviat ens posarem en contacte amb tu

SI VOLS, ENVIA’NS UN BIZUM

La identificació de la Fundació Ared és 33480

VOLS FER UNA TRANFERÈNCIA?

Si prefereixes fer una transferència bancària,
aquest és el número de compte:
ES49 2100 3106 2022 0028 5796

Per què col·laborar amb la Fundació Ared?

Amb la teva donació, contribueixes a fer possible que projectes com aquests segueixin endavant:

Ho fem possible gràcies a persones com tu

Tens preguntes?

Com col·laboro?