12M -Dia Internacional de la Fibromiàlgia

Fem visible l’invisible i connecta amb la Fibromiàlgia. Tots i totes hi guanyem.

Amb motiu del Dia Internacional de la FibromiàlgiaLa Fundació Ared i l’Hospital del Mar ens unim en favor de la visibilització de la Fibromiàlgia, una malaltia complexa, incompresa, amb nom de dona i que aboca a qui la pateix a la situació de risc d’exclusió social.

Fundació Ared i la Unitat d’Expertesa Hospitalària en Síndromes de Sensibilització Central de l’Hospital del Mar, hem dut a terme un estudi el qual posa en relleu que El Programa d’Inserció Laboral de Dones que pateixen Fibromiàlgia de Fundació Ared permet incrementar l’autoestima i percepció de suport social de les participants. Tot això, es tradueix en una millora de la seva qualitat de vida en relació amb la salut, tant en els aspectes mentals com en els físics.

Tota iniciativa de suport social en aquestes persones és molt important. Pateixen un aïllament social, familiar, laboral i/o de parella perquè és una malaltia que té un estigma, és una malaltia invisible.

Per això, aquest 12M, #ConectaConLaFibromialgia #HagamosVisibleLoInvisible

Seguim! #SomAred