Fundació Ared i Kave Home col·laborem per oferir noves oportunitats laborals

Fundació Ared i Kave Home col·laborem per oferir noves oportunitats laborals socialment responsables.

Kave Home, empresa gironina de disseny, fabricació i distribució de mobiliari, i amb presència en més de 80 països, col·labora des de 2019 amb Fundació Ared produint tèxtils de la marca com ara fundes de coixí, tovallons, estovalles o davantals, en el taller de confecció de Salta, empresa d’inserció de Fundació Ared.

En el taller de confecció de Salta, un espai de treball inclusiu on creem noves oportunitats laborals mitjançant l’elaboració de productes de qualitat i socialment responsables, les treballadores són les encarregades de realitzar tot el procés de producció dels seus productes, des del patronatge, el tall i els acabats, fins a l’etiquetatge, el control de qualitat i el packaging. L’equip de confecció s’assegura que els productes elaborats en el nostre espai de treball siguin sempre de la màxima qualitat.

Kave Home fa anys que treballa per a ser cada vegada més sostenible mediambientalment i també per a ser més socialment responsable, els seus valors principals. Per això, la seva filosofia gira entorn de crear dissenys únics de manera responsable. Sota el nom de Kave Cares, engloben totes aquestes accions, projectes i col·laboracions que fan al respecte. La seva filosofia de treball està molt alineada amb la Fundació Ared que promou la capacitat i l’apoderament de la dona a través de la producció dels seus productes tèxtils.

Des de Fundació Ared i Salta, volem agrair la implicació i compromís de Kave Home amb l’entitat. A través d’aquesta col·laboració, la marca gironina aporta el seu granet de sorra per a fer possible una societat més inclusiva contribuint a generar oportunitats laborals justes per a dones en situació d’exclusió social.

Juntes, sumem esforços per una societat sense exclusió!