ActualitatProgrames

Repartiment de lots d’aliments i d’higiene

Repartiment de lots d’aliments i d’higiene dirigit a persones que es troben en situació i/o risc d’exclusió social agreujada per la pandèmia de la Covid-19.

L’objectiu del projecte és cobrir la necessitat bàsica i el dret a l’alimentació de les persones en situació i/o risc de vulnerabilitat social que atenem diàriament en els diferents programes, serveis i activitats de la Fundació Ared, i a les seves famílies, brindant-los una correcta nutrició, en el context de la Covid-19.

Aquest repartiment es considera com una activitat complementària de l’itinerari d’inserció sociolaboral de les persones ateses, i no només com un recurs assistencial i personal. A més, s’ofereix una formació complementària que permet formar en hàbits per a la millora de la salut i la qualitat de vida.

Els principals àmbits que les persones destinatàries milloren a través d’aquest ajut, són:

ÀMBIT ECONÒMIC:
A partir de proporcionar lots per a cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació i higiene.

ÀMBIT SOCIAL:
A partir de l’acompanyament socioeducatiu per part d’una persona professional d’aquest àmbit.

ÀMBIT EDUCATIU:
A partir de proporcionar informació sobre l’accés a recursos formatius en hàbits d’alimentació i higiene i la derivació externa a d’altres entitats que puguin cobrir les seves necessitats.

Amb la realització d’aquest projecte es pretén que la situació de risc d’exclusió de les persones que acompanyem des de la Fundació Ared millori i ajudi a revertir les condicions en què es troba aquest col·lectiu. És important remarcar que moltes d’aquestes persones havien deixat d’anar a la Fundació Ared en haver millorat les seves condicions de vida gràcies a l’obtenció d’una ocupació que ara han perdut a causa de la situació de pandèmia, per la qual cosa s’han vist obligades a haver de tornar a demanar ajut.

Per a més informació, podeu contactar amb insercio@fundacioared.org.

Amb el suport de: