Ared Inserció

Orientem, assessorem i fem d’intermediaris perquè les persones que atenem aconsegueixin una inserció laboral d’èxit.

La inserció laboral es materialitza quan s’ha acabat la formació professional i/o quan l’entorn i les necessitats bàsiques de la persona ho permeten.

L’equip de professionals de la Fundació Ared porta a terme diferents programes d’orientació i intermediació laboral per a aconseguir la inserció laboral de les persones ateses.

A banda de l’orientació i l’acompanyament a través dels programes d’inserció laboral, realitzem un intens treball de prospecció de mercat on es detecten les necessitats d’inserció laboral que reclama el teixit empresarial. Al voltant del 33% de les persones ateses finalitzen tot l’itinerari d’inserció laboral amb nosaltres.

Per a apuntar-se en algun dels nostres cursos o en alguna de les nostres formacions has d’estar donat/da d’alta com a demandant d’ocupació a l’oficina del SOC.

Estàs interessat/da en un dels nostres programes?

Envia les teves dades i rebràs informació d’aquest programa i d’altres que et puguin interessar.

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES: En compliment del deure informar als interessats de les circumstàncies i condicions del tractament de les seves dades i dels drets que li assisteixen, posem a la seva disposició la següent informació. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES RESPONSABLE DEL TRACTAMENT. Responsable: Fundació Privada Ared. C.I.F.: G62728183 Dir. Postal: C/ Zamora 103-105 Bj, 08018, Barcelona FINALITAT. Gestionar la seva consulta/petició i donar una resposta a la mateixa. LEGITIMACIÓ. El seu consentiment. DESTINATARIS. Les dades no se cediran a tercers excepte en els casos en els quals existeixi una obligació legal o comunicació necessària per donar contestació a la seva consulta. DRETS. Pot exercir els seus Drets a accedir, rectificar, oposar-se, limitar, portar i suprimir les dades davant el responsable del tractament; a més d'acudir a l'autoritat de control competent (AEPD). INFORMACIÓ ADICIONAL. Pot consultar la informació addicional sobre el tractament de les seves dades personals aquí.

Slide

Ared
Inserció

L'exclusió és un fenomen complex, per això tenim cura de tots els detalls de l'Itinerari d'Inserció de la persona atesa.

Slide

Ared
Formació

Els cursos que s'imparteixen a Ared consten de dos grans eixos: la formació tècnica i l'educació complementària.