“DONA” UN PAS

Acompanyament per la inserció sociolaboral per a dones que han patit o pateixen violència masclista

Des de la Fundació Ared creiem fermament que la violència contra les dones és una violació dels drets humans, i és una responsabilitat de les administracions, entitats i ciutadania, la seva detecció i protecció, així com el desenvolupament de serveis de qualitat per atendre-les.

Des de la Fundació Ared, seguirem fent passos per multiplicar i formar-te del procés de recuperació i reincorporació de les dones.

Què és?

És un projecte d’inserció i orientació sociolaboral amb un abordatge integral dirigit a dones que han patit o pateixen violència masclista, amb l’objectiu d’acompanyar-les durant tot el procés de recuperació de la seva vida i en l’accés o reincorporació al mercat laboral. Per tal aconseguir-ho, des d’Ared impulsem actuacions d’orientació i inserció laboral, d’acompanyament psicosocial amb una mirada interseccional, d’abordament de les diferents violències i creem per aquestes dones una xarxa de suport.

Principals objectius:

El projecte “DONA” un pas presenta els següents objectius:
1. Enfortir l’autoconeixement, l’autoestima i la seguretat personal, la relació interpersonal i la gestió emocional de les dones ateses a través de la formació en intel·ligència emocional.
2. Orientar i inserir laboralment a les dones ateses.
3. Abordar les violències i de manera concreta la violència masclista.
4. Generar aliances per l’ocupació.
5. Generar oportunitats laboral.

A qui va dirigit:

A 40 dones que pateixen o hagin patit violència masclista.

Zona d’actuació

Barcelona ciutat i àrea metropolitana.

Documentació per participar:

• Acreditació de la situació de violència de gènere (no imprescindible).
  • Fotocòpia del DNI o NIE Curriculum vitae Si s’escau, fotocòpia de la demanda d’inscripció al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (DONO) Certificat d’empadronament.

Contacte:

Tècniques referents del Programa:

Brillethe Carranza Cruz
brillethecarranza@fundacioared.org
Tel. 93 019 30 75  Mòbil. 675 03 49 77

Raquel Tamayo
raqueltamayo@fundacioared.org
Tel. 93 351 38 65 Mòbil 657 626 226

Estàs interessat/da
en aquest programa?

Envia les teves dades. Rebràs informació d’aquest programa en breu.