CET Ared

Generem Ocupació Teixim Oportunitats!

CET Ared – Complements tèxtils fets a Barcelona per crear oportunitats.

CET Ared som un Centre Especial de Treball (CET), un projecte d’economia social integrat a la Fundació Ared i a través del qual promovem la inserció laboral i social de persones amb discapacitat o amb un trastorn mental i que, d’acord a les seves capacitats i habilitats, busca accedir al mercat laboral.
En el projecte també incorporem una formació prelaboral i d’habilitats bàsiques per adquirir els coneixements i les competències tècniques necessàries per a millorar l’ocupabilitat de les persones usuàries.
Amb més de 27 anys d’història, des de Fundació Ared treballem per promoure l’accés a la plena ciutadania de persones en situació d’alt risc d’exclusió social, fomentant la seva autonomia.

Què fem? Les nostres línies de productes:

• null
    Taller de confecció de tèxtils personalitzats i amb valor social.
  • null
    Ecotó: marca de productes reutilitzables per als teus aliments.
  • null
    Vora Barcelona: marca de bosses i complements tèxtils.

Mesures alternatives per a Empreses

Quota de reserva en les empreses de 50 o més treballadors:

El Reial Decret 27/2000, de 14 de gener, estableix unes mesures alternatives al compliment de la quota del 2% a favor de les persones treballadores amb discapacitat en empreses de 50 o més persones contractades.

LES ALTERNATIVES A AQUESTA QUOTA SÓN:

• La realització d’un contracte mercantil o civil amb un CET, o amb un treballador autònom amb discapacitat, per al subministrament de matèries primeres, maquinària, béns d’equip o qualsevol altre tipus de béns.
  • O per a la prestació de serveis aliens i accessoris a l’activitat normal de l’empresa.
  • Realització de donacions i d’accions de patrocini, sempre de caràcter monetari, per al desenvolupament d’activitats d’inserció laboral i de creació d’ocupació de persones amb discapacitat.
  • La constitució d’un enclavament laboral regulat pel Reial Decret 290/2004, de 20 de febrer.

Contacta’ns sense compromís per a informació i assessorament personalitzat sobre el compliment mitjançant mesures alternatives:

• Contractació de serveis bonificada.
  • Compliment de la quota de reserva del 2% – LISMI
  • Altres…
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.
Fill out this field