Sala de premsa

La comunicació és una eina estratègica molt important per a les entitats, en especial per aquelles que busquem la transformació social.

La missió de Fundació Ared és acompanyar persones en alt risc de vulnerabilitat, majoritàriament dones que provenen de centres penitenciaris o serveis socials, perquè aconsegueixin la plena integració a la societat. Ho fem fomentant la seva autonomia, a través de la formació i l’acompanyament integral, que permeti la incorporació al mercat laboral.

En els nostres 28 anys d’història hem atès a més de 14.000 persones i n’hem acompanyat a més de 4.200 a la inserció laboral.

Aquí trobaràs les imatges de l’activitat de la Fundació Ared, de l’empresa d’inserció i del Centre Especial de Treball.

Descobreix els vídeos dels esdeveniments, accions i campanyes de Fundació Ared.

Fundació Ared als mitjans

Las pymes comprenden cada vez más que su competitividad depende de tener un sentido de propósito…

Corresponsables - 22/6/2022

Trajectes: L’experiència penitenciària de la Camila, amb Gemma Ventura