Sala de premsa

La comunicació és una eina estratègica molt important per a les entitats, en especial per aquelles que busquem la transformació social.

La missió de Fundació Ared és acompanyar persones en alt risc de vulnerabilitat, majoritàriament dones que provenen de centres penitenciaris o serveis socials, perquè aconsegueixin la plena integració a la societat. Ho fem fomentant la seva autonomia, a través de la formació i l’acompanyament integral, que permeti la incorporació al mercat laboral.

En els nostres 27 anys d’història hem atès a més de 12.000 persones i n’hem acompanyat a gairebé 4.000 a la inserció laboral.

Aquí trobaràs les imatges de l’activitat de la Fundació ARED i Salta, empresa d’inserció.

Descobreix els vídeos dels esdeveniments, accions i campanyes de Fundació Ared i Salta, empresa d’inserció

Fundació Ared als mitjans

Compra con valor social, otra fórmula más de apoyar a las personas

El Periódico - 29/12/2021