Ared Acompanyament

Una bona formació professional i un excel·lent programa d’inserció laboral han d’anar de la mà d’un bon acompanyament diari per dotar la persona de la màxima autonomia.

La Fundació Ared té 29 anys d’experiència en treball amb persones vulnerables amb risc d’exclusió social.

En funció de les necessitats de la persona, es traça un itinerari d’inserció amb objectius a curt, mig i llarg termini.

29 anys defensant la formació i l’acompanyament individualitzat

Per la nostra llarga experiència en el treball amb persones privades de llibertat, que per aconseguir la inserció laboral són necessaris un acompanyament que faciliti eines, recursos i instruments per millorar el nivell d’ocupabilitat, la formació i la integració social.

La nostra clau d’èxit: l’acompanyament individualitzat

A través de l’educador o l’educadora social, detectem qualsevol factor d’exclusió que posi en perill el procés formatiu i/o la futura inserció laboral de la persona atesa.

Posem la persona al centre i valorem la formació

Creem els projectes de l’entitat adaptats a les mancances socials. Això vol dir que contemplem les circumstàncies individuals de cadascuna de les persones ateses i ens posem a la seva disposició.

Servei transversal

L’èxit de la inserció laboral radica en posar com a centre d’actuació a les persones per què treballem i prioritzar la millora en tots els aspectes de la seva vida personal i laboral.

Programa d’ajudes econòmiques

L’equip educatiu de la Fundació Ared es coordina amb el d’inserció per a formar, orientar i acompanyar a l’alumnat a través de diversos programes formatius i d’inserció laboral.

Vull derivar un Alumne

Si voleu derivar un usuari/ària cal que feu prèviament
aquesta inscripció. En cas de ser seleccionat, la
Fundació es posarà en contacte directament amb
l’usuari derivat.

Vull col·laborar

Col·laboracions que es desenvolupen en el programa ‘Sumant Talent’

Repartiment de lots d’aliments i d’higiene

Ared
Inserció

L'exclusió és un fenomen complex, per això tenim cura de tots els detalls de l'Itinerari d'Inserció de la persona atesa.

Ared
Formació

Els cursos que s'imparteixen a Ared consten de dos grans eixos: la formació tècnica i l'educació complementària.