Programa d’ajudes econòmiques

Programa d’ajudes econòmiques dirigides a famílies i a persones que es troben en situació de vulnerabilitat. El Programa de Ajudes està dirigit únicament a les persones beneficiàries ateses als programes socials de la Fundació Ared.

Els principals àmbits que milloren gràcies a les ajudes de les persones beneficiàries són:

• ÀMBIT ECONÒMIC:

A partir de proporcionar ajudes per a cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació, higiene, salut i subministraments de la llar, entre d’altres que es contemplen a la normativa reguladora del programa.

• ÀMBIT SOCIAL:

A partir de l’acompanyament socioeducatiu per part d’una persona professional d’aquest àmbit.

• ÀMBIT EDUCATIU:

A partir de proporcionar informació sobre l’accés a recursos formatius, educatius i ocupacionals i realitzar un seguiment d’aquests accés en els casos que calgui.

Per a més informació, podeu contactar amb insercio@fundacioared.org.

Amb el suport de: