Fes voluntariat

Ajuda’ns a ajudar i siguis partícep de la creació d’una societat sense exclusió social.

Quan prens consciència d’una realitat concreta, és més fàcil col·laborar.

Els voluntaris de Fundació Ared són un pilar molt important en el dia a dia de l’entitat. Cobreixen àmbits molt diversos, des d’auxiliar en oficines fins al suport en la coordinació d’actes, esdeveniments i desfilades. La seva dedicació és clau, també, en molts processos d’acompanyament i formació bàsica.

Vols fer voluntariat a Fundació Ared?

Troba el teu lloc.

“Amb el suport del Departament de Drets Socials”

Explica’ns la teva motivació pel

voluntariat

Vols unir-te a l’equip de voluntariat de Fundació Ared? Emplena el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu. Moltes gràcies!

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES: En compliment del deure informar als interessats de les circumstàncies i condicions del tractament de les seves dades i dels drets que li assisteixen, posem a la seva disposició la següent informació. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES RESPONSABLE DEL TRACTAMENT. Responsable: Fundació Privada Ared. C.I.F.: G62728183 Dir. Postal: C/ Zamora 103-105 Bj, 08018, Barcelona FINALITAT. Gestionar la seva candidatura per treballar en la Fundació Ared. LEGITIMACIÓ. El seu consentiment. DESTINATARIS. Les dades no se cediran a tercers excepte en els casos en els quals existeixi una obligació legal o comunicació necessària per donar contestació a la seva consulta. DRETS. Pot exercir els seus Drets a accedir, rectificar, oposar-se, limitar, portar i suprimir les dades davant el responsable del tractament; a més d'acudir a l'autoritat de control competent (AEPD). INFORMACIÓ ADICIONAL. Pot consultar la informació addicional sobre el tractament de les seves dades personals aquí.

Contacte per a voluntaris

Alba Anglada