Empresa d’inserció de Fundació Ared

La nostra empresa d’inserció és un espai de treball inclusiu on creem noves oportunitats laborals mitjançant l’elaboració de productes de qualitat i socialment responsables.

Salta, empresa d’inserció de Fundació Ared, es va crear l’any 2006, i promou la incorporació al mercat laboral de persones amb especials dificultats per accedir-hi a través de processos d’acompanyament personalitzats i d’estructures adaptades a les seves necessitats.

Empresa d’inserció de Fundació Ared

Ofereix productes de qualitat, socialment responsables i de Km 0. Descobreix les nostres tres línies de producció:

Confecció Ared

Confecciona uniformes laborals, productes d’hostaleria i de marxandatge i articles fets a mida segons les necessitats de cada client.

Catering Ared

Ofereix un càtering de qualitat amb una selecció de productes creatius elaborats a Barcelona.

Gourmet Ared

Elabora diàriament i de manera artesanal una gran varietat de pans i dolços ideals com a postres o esmorzars.

La rehabilitació i la inserció mitjançant la incorporació al mercat laboral és el camí més curt i sòlid per aconseguir una societat més justa i segura per a tothom.

“Para mí, este ha sido un buen año, ya que, día a día, he ido aprendiendo cosas nuevas. Como soy una persona muy insegura, trabajar con mi jefa y compañeras, que tienen mucha paciencia y me enseñan todo, hace que confíe mucho más en mis posibilidades de futuro. Esto no tiene precio”.

Carola, treballadora de Confecció Ared

“Para mí, el año empezó estupendamente. Estuve trabajando en el cátering en logística. El trabajo era duro, pero entretenido y divertido. Todo cambió en marzo, estuve en ERTE, pero por suerte regresé al trabajo en septiembre. De verdad, espero muchas cosas del 2021”.

Pablo Soto, treballador de Càtering Ared

Salta, Empresa d’Inserció, compta amb el suport del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya i del Fons Social Europeu, a través del projecte expedient TSF104/21/000035, en el marc de les ajudes Línies L1 i L2 de les subvencions destinades a les empreses d’inserció per a la realització d’accions de millora de l’ocupació i la inserció laboral de col·lectius en risc o situació d’exclusió social (convocatòria 2021).

Més informació i reserves

Catering Ared

Anna Ràfols

+34 93 351 38 65 / 625 712 613

Confecció Ared

Julieta Bermejo

+34 93 351 38 65 / 654 619 598

Gourmet Ared

Anna Ràfols

+34 93 351 38 65 / 625 712 613

Slide

Ared
Inserció

L'exclusió és un fenomen complex, per això tenim cura de tots els detalls de l'Itinerari d'Inserció de la persona atesa.

Slide

Ared
Formació

Els cursos que s'imparteixen a Ared consten de dos grans eixos: la formació tècnica i l'educació complementària.

previous arrow
next arrow