Som un taller de confecció industrial on oferim productes tèxtils d’alta qualitat, elaborats amb professionalitat i posant atenció a tots els detalls. Ens adaptem a les necessitats del mercat amb agilitat i comptem amb 15 anys de sòlida experiència.

A Salta, empresa d’inserció de Fundació Ared, contribuïm a una societat més sostenible i socialment responsable, on tothom compta amb la segona oportunitat que totes les persones mereixem.

Millorem la qualitat de vida de les dones i homes que treballen amb nosaltres, acompanyant-les a la inclusió social i laboral, oferint-los un treball i una formació amb l’objectiu que es desenvolupin professionalment i personalment.

Salta, Empresa d’Inserció, compta amb el suport del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya i del Fons Social Europeu, a través del projecte expedient TSF104/21/000035, en el marc de les ajudes Línies L1 i L2 de les subvencions destinades a les empreses d’inserció per a la realització d’accions de millora de l’ocupació i la inserció laboral de col·lectius en risc o situació d’exclusió social (convocatòria 2021).

Visita la nostra botiga

Reserves i contractació

Julieta Bermejo

Coneix també:

Càtering Ared

Un càtering de qualitat amb una
selecció de productes creatius,
casolans i elaborats a Barcelona.

Gourmet Ared

Elabora diàriament i de manera artesanal una gran varietat de pans i dolços ideals com a postres o esmorzars.