Des de 2006 oferim un servei d’àpats de qualitat amb un servei impecable, cuidant al màxim tots els detalls.

Amb productes de proximitat i alta qualitat, i respectant el medi ambient, les nostres mans elaboren dia a dia artesanalment propostes culinàries creatives, sanes i equilibrades, capaces de fer gaudir tots els sentits.
Adquirint les nostres delicioses propostes fas possible que persones que coneixen la realitat de l’exclusió social construeixin, amb la seva formació i professionalitat, una nova oportunitat de futur.

A Salta, empresa d’inserció de Fundació Ared, contribuïm a una societat més sostenible i socialment responsable, on tothom compta amb la segona oportunitat que totes les persones mereixem.

Millorem la qualitat de vida de les dones i homes que treballen amb nosaltres, acompanyant-les a la inclusió social i laboral, oferint-los un treball i una formació amb l’objectiu que es desenvolupin professionalment i personalment.

Salta, Empresa d’Inserció, compta amb el suport del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya i del Fons Social Europeu, a través del projecte expedient TSF104/21/000035, en el marc de les ajudes Línies L1 i L2 de les subvencions destinades a les empreses d’inserció per a la realització d’accions de millora de l’ocupació i la inserció laboral de col·lectius en risc o situació d’exclusió social (convocatòria 2021).

Implementació de nova línia de negoci de càtering d’esdeveniments de gran volum per a clients empresarials (B2B) a Salta Empresa d’Inserció S.L.U.

En la línia de càtering de SALTA Empresa d’Inserció S.L.U., actualment, es duu a terme l’elaboració de productes culinaris i begudes que s’ofereixen a petits clients i esdeveniments privats particulars, avui dia, amb poca orientació i baix volum de vendes orientades a un client organitzador de grans esdeveniments que requereix un altre tipus d’estratègia, logística i labor comercial clarament diferenciada i especialitzada de la nostra línia de negoci actual.
Amb aquest projecte, es pretén una reconversió estratègica que suposa ampliar la nostra activitat productiva i comercial de càtering, amb la introducció duna nova línia de negoci especialitzada i orientada al B2B i esdeveniments de gran volum.
S’identifica la necessitat d’introduir nous clients que encaixin amb el model de negoci proposat, substituint la facturació provinent d’aquells clients categoritzats com a “eliminar”. Aquests nous clients han de ser a través d’oferir el servei de càtering en esdeveniments massius (Mínim. 100 – 200 persones).

Amb el suport de:

Càtering Ared ara a casa teva o a l’oficina

Siguis on siguis, tria les nostres delicioses propostes i suma’t a l’impacte social positiu

Reserves i contractació

Lourdes Teixidó

+34 93 351 38 65 / 625 712 613

Coneix també:

Confecció Ared

Ofereix productes de qualitat, creats segons les necessitats de cada client.

Gourmet Ared

Elabora diàriament i de manera artesanal una gran varietat de pans i dolços ideals com a postres o esmorzars.