Ared Formació

Els cursos que s’imparteixen a Ared consten de dos grans eixos: la formació tècnica i l’educació complementària.

La nostra oferta formativa

L’únic requisit per a apuntar-se en algun dels nostres cursos o formacions és estar donat/da d’alta com a demandant d’ocupació o millora d’ocupabilitat en l’oficina del SOC que et correspongui, a excepció dels cursos formatius privats.

Estàs interessat/da
en un curs o en una formació?

Envia les teves dades. Rebràs informació d’aquest programa i d’altres que et puguin interessar del Servei d’Ocupació de Catalunya

Col·laborem amb el Servei d’Ocupació de Catalunya

La Fundació Ared col·labora amb el Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i té com a finalitat oferir a les persones treballadores, prioritàriament en situació d’atur, una formació ajustada a les necessitats del mercat laboral.

A qui van dirigits els cursos?

Considerem prioritària la participació, en les accions formatives, de les persones en atur que compleixen algun d’aquests requisits:

Ser dones
  • null
    Presentar especials dificultats d’inserció en el mercat de treball
    Tenir una discapacitat reconeguda igual o superior al 33%
  • null
    Tenir més de 45 anys (farem un seguiment especial de la participació de persones de 54 anys i més).
  • null
    Estar inscrites com a demandants d’ocupació
  • null
    No cobrar la prestació per desocupació
  • null
    Tenir menys de 30 anys i complir els requisits del programa de garantia juvenil (menors de 25 anys o menors de 30 en cas que tinguin alguna discapacitat).

Els cursos de Fundació Ared es centren en 4 especialitats formatives:

• Confecció
  • Ajudant de cuina
  • Ajudant de pastisseria
  • Atenció sociosanitària per a persones dependents.

I consten de dos grans eixos:

• La formació tècnica per capacitar professionalment el nostre alumnat.
  • La formació complementària: alfabetització, informàtica i noves tecnologies, recerca de feina i habilitats socials.

Vull derivar un alumne

Si voleu derivar un usuari/ària cal que feu prèviament aquesta inscripció. En cas de ser seleccionat, la Fundació es posarà en contacte directament amb l’usuari derivat.

Vull col·laborar

Col·laboracions que es desenvolupen en el programa ‘Sumant Talent’

Slide

Ared
Inserció

L'exclusió és un fenomen complex, per això tenim cura de tots els detalls de l'Itinerari d'Inserció de la persona atesa.

Slide

Ared
Formació

Els cursos que s'imparteixen a Ared consten de dos grans eixos: la formació tècnica i l'educació complementària.