Ared Formació

Els cursos que s’imparteixen a Ared consten de dos grans eixos: la formació tècnica i l’educació complementària.

La nostra oferta formativa

L’únic requisit per a apuntar-se en algun dels nostres cursos o formacions és estar donat/da d’alta com a demandant d’ocupació o millora d’ocupabilitat en l’oficina del SOC que et correspongui, a excepció dels cursos formatius privats.

Aquest 2024, els Certificats de professionalitat, del programa de Formació d’Oferta en Àrees Prioritàries (FOAP), que impartim a Fundació Ared estan subvencionats pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball i Economia Social i el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.

A qui van dirigits els cursos?

Considerem prioritària la participació, en les accions formatives, de les persones en atur que compleixen algun d’aquests requisits:

Ser dones
  • null
    Presentar especials dificultats d’inserció en el mercat de treball
    Tenir una discapacitat reconeguda igual o superior al 33%
  • null
    Tenir més de 45 anys (farem un seguiment especial de la participació de persones de 54 anys i més).
  • null
    Estar inscrites com a demandants d’ocupació
  • null
    No cobrar la prestació per desocupació
  • null
    Tenir menys de 30 anys i complir els requisits del programa de garantia juvenil (menors de 25 anys o menors de 30 en cas que tinguin alguna discapacitat).

Estàs interessat/da
en un curs o en una formació?

Envia les teves dades. Rebràs informació d’aquest programa i d’altres que et puguin interessar del Servei d’Ocupació de Catalunya

Col·laborem amb el Servei d’Ocupació de Catalunya

La Fundació Ared col·labora amb el Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i té com a finalitat oferir a les persones treballadores, prioritàriament en situació d’atur, una formació ajustada a les necessitats del mercat laboral.

Els cursos de Fundació Ared es centren en 4 especialitats formatives:

• Confecció
  • Ajudant de cuina
  • Ajudant de pastisseria
  • Atenció sociosanitària per a persones dependents.

I consten de dos grans eixos:

• La formació tècnica per capacitar professionalment el nostre alumnat.
  • La formació complementària: alfabetització, informàtica i noves tecnologies, recerca de feina i habilitats socials.

Vull derivar un alumne

Si voleu derivar un usuari/ària cal que feu prèviament aquesta inscripció. En cas de ser seleccionat, la Fundació es posarà en contacte directament amb l’usuari derivat.