Certificat de Professionalitat d’Operacions Bàsiques de Cuina

Oferta formativa

Curs gratuït (100% bonificable)

• INSCRIPCIONS: Tancades
  • INICI: 10 d’abril de 2024
  • FINAL: 28 de juny de 2024
  • Horari: de 15h a 20h.
  • Hores totals: 390h
  • Hores pràctiques en empresa no remunerada: 80h (incloses en les hores lectives)

Competència general

Preelaborar aliments, preparar i presentar elaboracions culinàries senzilles i assistir en la preparació d’elaboracions més complexes, executant i aplicant operacions, tècniques i normes bàsiques de manipulació, preparació i conservació d’aliments.

Relació de mòduls formatius i d’unitats formatives

1. Aprovisionament, preelaboració i conservació culinaris. (120 hores)
  2. Elaboració culinària bàsica. (150 hores)
  3. Formació Complementària. (40 hores)
  4. Mòdul de pràctiques professionals no laborals. (80 hores)

Sent apte en tots el mòduls formatius s’obté el certificat de professionalitat de nivell 1

Per a participar a la selecció cal disposar de

DNI o NIE en vigor.
Demanda d’Ocupació (70% de les places) / Millora ocupació (document DARDO) en vigor (30% de les places).
Currículum Vitae actualitzat.

Aquest 2024, els Certificats de professionalitat, del programa de Formació d’Oferta en Àrees Prioritàries (FOAP), que impartim a Fundació Ared estan subvencionats pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball i Economia Social i el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.

Pots sol·licitar més informació emplenant aquest formulari.

Ens posarem en contacte amb tu, en el moment en que s’obrin les inscripcions.