Puntades de llibertat, integració sociolaboral de dones en privació de llibertat

Prelaboral de Confecció

• INICI: Inscripcions obertes durant tot l’any
  • Horari lectiu: Dilluns a dijous / 10h a 14:30h
  • Durada: 3 mesos renovables

Competència general

Itinerari de formació prelaboral en el camp de la confecció tèxtil. La finalitat és treballar les competències professionals i dotar les participants d’habilitats que puguin facilita’ls-hi la inserció laboral, vetllant per la seva autonomía amb acompanyament socioeducatiu de les dones en situació de risc d’exclusió social que realitzan l’itinerari.

A qui va adreçat

El col·lectiu destinatari del projecte són dones en situació de risc d’exclusió social ateses per Serveis Socials o procedents de centres penitenciaris.

Es requereix que estiguin motivades per realitzar un curs prelaboral en el camp de la confecció tèxtil.

Requisits per accedir:

• Ser dona major d’edat
  • Estar en situació de risc social
  • Comprensió oral del castellà.

Documentació a aportar:

• Fotocòpia del DNI, del NIE i/o passaport.
  • Currículum Vitae.

Amb la col·laboració de

Pots sol·licitar més informació emplenant aquest formulari.

Ens posarem en contacte amb tu, en el moment en que s’obrin les inscripcions.