Certificat de Professionalitat d’Atenció Sociosanitària a Persones dependents en Institucions socials. ONLINE

Curs gratuït (100% bonificable)

• INICI: 13 de març 2024.
  • FINAL: 20 de desembre 2024.

*Modalitat presencial per a la formació complementària (de 15-20h) i les pràctiques (horari segons acord amb l’empresa).

Competència general

Atendre persones dependents en l’àmbit sociosanitari en la institució on es desenvolupi la seva actuació, aplicant les estratègies dissenyades per l’equip interdisciplinari competent i els procediments per mantenir i millorar la seva autonomia personal i les seves relacions amb l’entorn.

Mòduls formatius que composen el certificat de professionalitat i hores per mòdul

1. Suport a l’organització d’intervencions a l’àmbit institucional. (100 hores)
  2. Intervenció en l’atenció higienico-alimentària en institucions. (70 hores)
  3. Intervenció en l’atenció sociosanitària en institucions. (70 hores)
  4. Suport psicosocial, atenció relacional i comunicativa en institucions. (130 hores)
  5. Formació complementària. (40 hores)
  6. Mòdul de pràctiques professionals no laborals. (80 hores)

Sent apte en tots el mòduls formatius s’obté el certificat de professionalitat de nivell

Requisits de formació d’accés dels alumnes (cal disposar d’un)

• Estar en possessió del títol de Graduat Escolar (EGB).
  • Estar en possessió del títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.
  • Estar en possessió d’un certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família i àrea professional que el certificat al que es vol accedir.
  • Estar en possessió d’un certificat de professionalitat de nivell 2.
  • Haver superat la prova d’accés als cicles formatius de grau mitjà o complir les condicions d’exempció de les mateixes.
  • Tenir superada la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 anys i/o de 45 anys.
  • Certificat d’haver superat les proves de competències clau en un altre centre.

Les persones que no puguin acreditar documentalment un d’aquests requisits hauran de demostrar tenir les competències clau necessàries per a cursar amb aprofitament la formació. En aquests casos, els/les interessats/des hauran de superar unes proves d’avaluació de les competències clau de llengua castellana i de matemàtiques.

Per a participar a la selecció cal disposar de

DNI o NIE en vigor.
Demanda d’Ocupació (70% de les places) / Millora ocupació (document DARDO) en vigor (30% de les places).
Currículum Vitae actualitzat.
Original del document de requisits de formació d’accés al curs o fotocòpia compulsada (veure apartat corresponent).

Aquest 2024, els Certificats de professionalitat, del programa de Formació d’Oferta en Àrees Prioritàries (FOAP), que impartim a Fundació Ared estan subvencionats pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball i Economia Social i el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.

Pots sol·licitar més informació emplenant aquest formulari.

Ens posarem en contacte amb tu, en el moment en que s’obrin les inscripcions.