Regals amb oportunitat

És el teu aniversari? Celebres algun esdeveniment important a la teva vida? I si demanes que els teus familiars i amics destinin a la Fundació Ared l’import del seu regal?

Un regal per a tu pot multiplicar-se per mil per a altres.

Contacta amb nosaltres si vols que la teva família i amics destinin a la Fundació Ared l’import del regal per a tu.

Vull que els meus convidats em facin un regal solidari

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES: En compliment del deure informar als interessats de les circumstàncies i condicions del tractament de les seves dades i dels drets que li assisteixen, posem a la seva disposició la següent informació. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES RESPONSABLE DEL TRACTAMENT. Responsable: Fundació Privada Ared. C.I.F.: G62728183 Dir. Postal: C/ Zamora 103-105 Bj, 08018, Barcelona FINALITAT. Gestionar la seva consulta/petició i donar una resposta a la mateixa. LEGITIMACIÓ. El seu consentiment. DESTINATARIS. Les dades no se cediran a tercers excepte en els casos en els quals existeixi una obligació legal o comunicació necessària per donar contestació a la seva consulta. DRETS. Pot exercir els seus Drets a accedir, rectificar, oposar-se, limitar, portar i suprimir les dades davant el responsable del tractament; a més d'acudir a l'autoritat de control competent (AEPD). INFORMACIÓ ADICIONAL. Pot consultar la informació addicional sobre el tractament de les seves dades personals aquí.

Coneix la nostra empresa d’inserció

La nostra empresa d’inserció és un espai de treball inclusiu on creem noves oportunitats laborals mitjançant l’elaboració de productes de qualitat i socialment responsables.

També pots comprar algun dels productes de SALTA

SALTA Tèxtil

Confecciona uniformes laborals, productes d’hostaleria i de marxandatge i articles fets a mida segons les necessitats de cada client.

SALTA Càtering

Un càtering de qualitat amb una
selecció de productes creatius,
casolans i elaborats a Barcelona.

Contacte per a voluntaris

Alba Anglada