Certificat de Professionalitat de Retocs i Adaptacions de peces i articles en tèxtil i pell

Curs gratuït (100% bonificable)

• INICI: 22 d’abril de 2024
  • FINAL: 22 de juliol de 2024
  • Horari: 9’30 a 14’30h
  • Hores totals: 430 hores.

Competència general

Realitzar retocs i adaptacions en peces de vestir en tèxtil i pell, així com en roba de la llar, aplicant les tècniques i processos específics, aconseguint que l’article adquireixi l’acabat requerit amb qualitat, de manera autònoma, i en el seu cas, sota la supervisió d’una persona responsable, en els terminis previstos, en les condicions ambientals i de seguretat, i amb la correcta atenció al client que demanda el servei.

Mòduls formatius que composen el certificat de professionalitat i hores per

1. Informació i atenció dels clients en els serveis d’arranjaments i adaptacions d’articles en tèxtil i pell: 50 hores.
  2. Materials, eines, màquines i equips de confecció: 70 hores.
  3. Arranjaments en peces de vestir i roba de llar: 100 hores.
  4. Adaptacions i personalitzacions en peces de vestir: 90 hores.
  5. Formació complementària: 40 hores.
  6. Pràctiques professionals no laborals: 80 hores.

Sent apte en tots el mòduls formatius s’obté el certificat de professionalitat de nivell 1

Per a participar a la selecció cal disposar de

DNI o NIE en vigor.
Demanda d’Ocupació (70% de les places) / Millora ocupació (document DARDO) en vigor (30% de les places).
Currículum Vitae actualitzat.

Aquest 2024, els Certificats de professionalitat, del programa de Formació d’Oferta en Àrees Prioritàries (FOAP), que impartim a Fundació Ared estan subvencionats pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball i Economia Social i el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.

Pots sol·licitar més informació emplenant aquest formulari.

Ens posarem en contacte amb tu, en el moment en que s’obrin les inscripcions.