Ens mou la passió per allò que fem

Equip tècnic i directiu

L’equip tècnic d’Ared i Salta és multidisciplinar. Ens uneix la vocació i l’intent diari de millorar les condicions de vida de persones vulnerables.

L’equip de Fundació Ared està format per 43 professionals, majoritàriament dones.

Dones

Homes

La suma d’aportacions de tot d’èquip tècnic és una de les claus de l’èxit. Junts i juntes, i amb la mirada sempre posada en les persones que atenem i en la missió fundacional.

Pepa Morató López

Directora General
pepamorato@fundacioared.org

“Todos y todas nacemos con un talento que hay que identificar y potenciar. La mejor forma de desarrollarlo es encontrar la oportunidad y el medio adecuado.”

Raquel Gil Artigas

Directora Àrea de Formació i acompanyament a la Inserció
raquelgil@fundacioared.org

“Cualquiera que sea la libertad por la que luchamos, debe ser una libertad basada en la igualdad.”

Ana Ruiz Rivero

Directora Àrea de Finances i Administració
anaruiz@fundacioared.org

“La educación es el arma más poderosa que puedes usar para cambiar el mundo.”

Marta Vila

Directora de Marketing, comunicació i captació de fons
martavila@fundacioared.org

“Fent realitat la missió de la Fundació Ared, contribuïm a la transformació social.”

Vols formar part del nostre equip?

A Fundació Ared busquem persones com tu.

Descobreix tot el que fem