Ens mou la passió per allò que fem

Equip tècnic i directiu

L’equip tècnic d’Ared i Salta és multidisciplinar. Ens uneix la vocació i l’intent diari de millorar les condicions de vida de persones vulnerables.

L’equip de Fundació Ared està format per 43 professionals, majoritàriament dones.

Dones

Homes

La suma d’aportacions de tot d’èquip tècnic és una de les claus de l’èxit. Junts i juntes, i amb la mirada sempre posada en les persones que atenem i en la missió fundacional.

Pepa Morató López

Directora General
pepamorato@fundacioared.org

“Todos y todas nacemos con un talento que hay que identificar y potenciar. La mejor forma de desarrollarlo es encontrar la oportunidad y el medio adecuado.”

Raquel Gil Artigas

Directora Àrea de Formació i acompanyament a la Inserció
raquelgil@fundacioared.org

“Cualquiera que sea la libertad por la que luchamos, debe ser una libertad basada en la igualdad.”

Ana Ruiz Rivero

Directora Àrea de Finances i Administració
anaruiz@fundacioared.org

“La educación es el arma más poderosa que puedes usar para cambiar el mundo.”

Marta Vila

Directora de Marketing, comunicació i captació de fons
martavila@fundacioared.org

“Fent realitat la missió de la Fundació Ared, contribuïm a la transformació social.”

Gregori Ybernón

Director Comercial i d’Operacions
gregorioybernon@fundacioared.org

“Los logros de una organización son los resultados del esfuerzo combinado de cada individuo”. Vince Lombardi.

Vols formar part del nostre equip?

A Fundació Ared busquem persones com tu.

Descobreix tot el que fem a Fundació Ared

Slide

Ared
Inserció

L'exclusió és un fenomen complex, per això tenim cura de tots els detalls de l'Itinerari d'Inserció de la persona atesa.

Slide

Ared
Formació

Els cursos que s'imparteixen a Ared consten de dos grans eixos: la formació tècnica i l'educació complementària.