Actes

8M: Fundació Ared i el prestigiós forner Daniel Jordà s’uneixen en favor de les dones

El proper dilluns 8 de març, Fundació Ared obre les portes del seu obrador de la mà del mestre forner Daniel Jordà, en un taller online en directe, al costat de Laura Veraguas, xef i impulsora d’una cuina natural, i Judit Mascó, presidenta de Fundació Ared. Junts elaboraran un pa d’hamburguesa creat especialment pel Dia de la Dona, en aquesta Masterclass Online Solidària, els fons recaptats es destinaran íntegrament a Fundació Ared.

Una MasterClass Solidària a sis mans amb l’objectiu de sensibilitzar i recaptar fons en favor de les dones.

L’expertise de Daniel Jordà, al capdavant de la botiga obrador “Panes Creativos” se suma a la lluita en favor de la inserció social i laboral de dones en risc d’exclusió social, a través d’aquest pa elaborat amb nabius, massa mare i mostassa Dijon.

La cuinera Laura Veraguas, acompanyada per quatre alumnes del Curs Formatiu de Cuina per a Joves, impartit per Fundació Ared, serà la responsable de crear dues propostes culinàries pel seu farcit. Mentre que Judit Mascó serà la mestra de cerimònies i transmetrà el treball i la missió de Fundació Ared.

Fruit de la unió de sinergies en favor de la lluita per una societat lliure de desigualtats vers les dones, neix aquesta iniciativa liderada per Daniel Jordà. Iniciativa que ha anat guanyant adeptes des de la seva gestació i incrementant el seu impacte i zona d’expansió, fins al punt d’arribar a una nova dimensió resultat d’una societat col·laborativa.

El Gremi de Forners de les Terres de Lleida i el Gremi de Flequers de la Província de Barcelona s’han unit a la campanya amb l’elaboració d’aquest pa rosa fet amb nabius i que estarà a la venda en una selecció de fleques durant el Dia de la Dona, així com amb aportacions a la causa, i connexions en directe amb el seu equip de forneres el 8M.

Al seu torn, la banda musical ECLÈCTICA del panorama indie pop rock espanyol, se suma a la inclusió social i laboral de dones en risc d’exclusió social amb la seva cançó MÀGICA, com a banda sonora protagonista d’aquesta acció. La música de les germanes tarragonines Isabel i Silvia Penalba acompanya Fundació Ared en aquest 8M especialment eclèctic.

La unió de sinergies que ha generat aquesta campanya és el clar exemple del que ens ha deixat la pandèmia: la importància d’una societat col·laborativa, i el saber que tots i totes podem sumar un nou granet de sorra des de la nostra àrea personal i professional.

Aquesta iniciativa se suma, en el marc de l’8M, a la lluita de la missió de Fundació Ared, centrada i vinculada a l’apoderament femení. GRÀCIES A EL SUPORT DE TOTS ELS COL·LABORADORS I PARTICIPANTS, AQUESTA ACCIÓ ÉS POSSIBLE.

La Masterclass Online Solidària se celebrarà en directe el dilluns 8 de Març a les 17:30 H, des de l’obrador de Fundació Ared. Els que vulguin assistir des de casa, poden adquirir la seva participació de 5 € a través del webwww.panescreativos.com. Tots els fons recaptats aniran destinats a promoure l’accés a la plena ciutadania i el dret a una vida digna de dones en risc d’exclusió social, a través de la formació i el treball digne.