ActualitatFormació

Alumnes del prelaboral col·laboren amb el Centre Cívic Casagroga

Les alumnes del Curs Prelaboral de Confecció de la Fundació Ared elaboren aquests dies banderoles per decorar el Centre Cívic Casagroga de Sant Genís dels Agudells, a Barcelona, coincidint amb la propera celebració de la Castanyada

Aquest és un taller adreçat a dones privades de llibertat, que té la finalitat de potenciar la seva autonomia, acompanyar-les socialment, dotar-les d’habilitats per millorar les seves competències i facilitar-les una sortida laboral. En finalitzar el curs, poden ampliar els seus coneixements als cursos del SOC també a la Fundació Ared, amb prospecció d’empreses i recerca activa de feina.

ℹ️ Més informació sobre els serveis de Formació i Confecció Ared a https://www.fundacioared.org/

Programa Finançat per:
Departament de Justícia, Drets i Memòria de la Generalitat de Catalunya, Fundació “La Caixa”, Fundació Família Torres, Mango, Fundació Privada Josep Botet.