Actes

Ared a la 3a Jornada de Treball i Crisi organitzada per la Fundació T’acompanyem

El 21 d’octubre passat la Fundació Ared va assistir a la 3a Jornada de Treball i Crisi organitzada per la Fundació T’acompanyem. A la representació vam anar  Mª Elena Alfaro, directora de l’entitat, i jo, Marta Jornet, inseridora i orientadora laboral, per fer una ponència sobre La conciliació de l’horari laboral, familiar i personal. La meva presentació es va abordar des d’un marc més teòric-conceptual on també parlava sobre les greus conseqüències que la nostra societat pateix per l’absència d’una autèntica conciliació.

Mª Elena Alfaro va dinamitzar l’auditori a través d’un petit exercici que li va permetre interactuar amb els assistents i fer-los conscients de tot allò que s’havia exposat sobre conciliació. Aquest recurs, li va servir per introduir l’aplicació de mesures de conciliació que de forma senzilla, efectiva, real i sostenible en el temps es duen a terme a la nostra entitat. Cal remarcar també que a la Fundació Ared disposem d’un Pla d’Igualtat: valor màxim que mou totes i cadascuna de les mesures (grans i petites) de conciliació de la vida personal, familiar i laboral; quan es tracta de drets fonamentals de les i els treballadors/es, la creativitat per trobar les mesures es multiplica.

Nosaltres vam ser la cara visible en aquesta ocasió, però molts altres professionals d’Ared van ser els que es van posar en marxa per assessorar, documentar i elaborar material. Es va evidenciar novament que sense aquesta tasca d’equip primordial en la nostra entitat, no podríem enriquir-nos dia a dia tant personal com professionalment. Entre tots, és possible!

Felicitats a T’acompanyem per la gran organització d’aquesta jornada i moltes gràcies pel seu tracte exquisit amb cada un dels convidats i assistents a l’acte.