Ared al Fashion & Arts Magazine

El diumenge ha sortit publicat al Fashion & Arts Magazine, suplement de la Vanguardia, un reportatge sobre la Fundació Ared.

“Hilos de esperanza.
Judit Mascó creu en les segones oportunitats. Perquè un pas en fals no hauria de definir-ho tot, la fundació ARED treballa amb dones en risc d’exclusió que lluiten per recuperar una vida digna.”

La periodista Joana Bonet, amb les fotos que l’Eva Blanch i en Rafa Vargas varen realitzar a les nostres instal·lacions, donen forma a un reportatge on es mostra el dia a dia de la nostra tasca a la Fundació Ared.

Agraim la col·laboració de tot el personal d’Ared i Salta, Empresa d’inserció, models per un dia que varen dedicar una jornada a que aquest reportatge prengués forma.

Gràcies a Cazcarra, image Group i a l’Academia Cebado per acompanyar-nos i fer-ho possible.

En aquest link podreu llegir el reportatge sencer: