Actes

Ared i Salta celebra LA NIT D’ARED

Fundació Ared tanca el seu 25è aniversari amb un sopar solidari presentat per El

Aquest dijous 28 de novembre, a la Sala Hipòstila de l’Hospital Sant Pau, la Fundació Ared ha tancat l’any del seu 25è aniversari amb un sopar solidari presentat per la periodista i presentadora Elisenda Roca. Gràcies a aquesta vetllada s’ha aconseguit recaptar fons per a desenvolupar quatre dels seus programes: Dona Força a la Integració, Puntades de Llibertat, Beques de Formació, Violència de Gènere.

LA NIT D’ARED, segons ha declarat la seva presidenta, Judit Mascó, és un dels esdeveniments més màgics i rellevants de la Fundació i, enguany, en coincidir amb la setmana per a l’Eradicació de la Violència Vers les Dones, encara ha esdevingut més especial ja que ha comptat amb la lectura del Manifest 25N fent encara més èmfasi en la visió feminista de la Fundació.

Els 210 convidats de la vetllada han comptat amb un sopar organitzat i preparat per Salta Catering, l’empresa d’inserció de la Fundació. A més, també han gaudit de l’animació del Mag Jordi Caps i, com a clausura, han pogut participar en una rifa benèfica on, les dues assistents més joves del sopar han estat la mà innocent.