Actualitat

Arrodoniment solidari supermercats Valvi i Spar

Coincidint amb el Dia de la Dona, aquest mes de març, la Fundació Ared hem estat l’Arrodoniment Solidari dels supermercats Valvi i Spar amb la col·laboració de Worldcoo.

Moltes persones han vist intensament agreujada la seva situació econòmica i social a causa de la pandèmia de la Covid-19.

A través de la campanya realitzada amb els supermercats Valvi i Spar, des de Fundació Ared proporcionarem ajudes a 42 dones en situació i/o risc d’alta vulnerabilitat i les seves famílies, que els ajudi a pal·liar les diferents necessitats bàsiques en les quals es puguin trobar cadascuna d’elles.

Gràcies a totes les donacions de les persones que han comprat als supermercats Valvi i Spar durant el mes de març, hem recaptat 4.422€ destinats a garantir les necessitats bàsiques de les dones en risc d’exclusió social que acompanyem a la Fundació Ared.

Moltes gràcies per fer-ho possible. Juntes sumem!