Actes

Assistim a la celebració del desè aniversari del Programa Incorpora

Caixaforum de Barcelona acull la celebració amb motiu del desè aniversari del programa d’inserció laboral Incorpora de l’Obra Social La Caixa
Aquest programa ha ofert a Catalunya “més de 40.000 oportunitats laborals” a persones vulnerables en els 10 anys que fa que funciona. El responsable d’Incorpora, Jaume Farré, ha explicat aquest dimarts a Barcelona que el programa va néixer amb l’objectiu d’ajudar a entrar al món laboral persones en risc d’exclusió. També ha detallat que el 9% de les persones s’inicien amb un contracte fix i la resta temporal, i ha celebrat que el 84% del total continuïn treballant, encara que sigui en una altra empresa, cosa que demostra la seva inserció laboral.

A la Fundació Ared hem atès durant el 2016, 245 persones en el Programa Incorpora, d’aquestes, 70 s’han incorporat al mercat laboral. Durant el 2017, les persones ateses a través del programa ja sumen, 182 i 41 insercions.

Font: Fundació Ared i El Periodico