Actualitat

Bonpreu col·labora amb Fundació Ared amb l’Arrodoniment Solidari del mes de març

Coincidint amb el Dia Mundial de la Dona, aquest març els Supermercats Bonpreu i Esclat dediquen l’Arrodoniment Solidari a Fundació Ared per a col·laborar en la inclusió social i laboral de les dones en risc d’exclusió que atenem a l’entitat.

La pandèmia potencia la desigualtat i vulnerabilitat que pateixen les dones

La crisi sociosanitària de la Covid-19 ha potenciat la desigualtat i vulnerabilitat que pateixen les dones en la societat actual. Aquesta desigualtat ha accentuat la situació d’alta vulnerabilitat de les dones ateses a l’entitat. Dones que, com a conseqüència del context en què viuen, han perdut el seu lloc a la societat i es troben excloses del sistema social, cultural i econòmic, disminuint encara més el seu poder adquisitiu i entrant en el cercle de la pobresa.

Degut a l’especial fragilitat i vulnerabilitat de totes elles, a Fundació Ared treballem per afavorir la seva independència a través d’una feina digna i de l’autonomia personal. Gràcies a la col·laboració amb els Supermercats Bonpreu i Esclat, Fundació Ared promourem i facilitarem l’accés a l’ocupació de 30 dones en situació d’alta vulnerabilitat, a través d’un itinerari d’inserció personalitzat que garanteixi la seva autonomia i independència per accedir al mercat laboral ordinari i la seva normalització sociolaboral.

Aquest mes de març, arrodoneix la teva compra a favor de la inclusió social i laboral de dones en situació d’especial vulnerabilitat!

Petits gestos que sumen!

#SomAred

Consulta més informació sobre el projecte i segueix la campanya de recaptació a través del següent enllaç: https://www.worldcoo.com/ca/projectes/inclusio-laboral-dona/