Actes

Concert Solidari PORFINVIERNES a Luz de Gas

Ja falta poc pel concert benèfic de PORFINESVIERNES una localització de luxe com és la Sala Luz de Gas a Barcelona. Un emplaçament que es referència de l’oci de la ciutat des de que va obrir al públic en 1995 amb una gran varietat de programació.

El nostre objectiu és omplir la sala de persones compromeses com tu per a gaudir del grup PORFINESVIERNES en un Concert Solidari a benefici de la nostra fundació.

Et convidem que assisteixes al concert i d’aquesta manera fer la teva aportació en la nostra tasca per aconseguir la integració social i laboral de persones en situació d’exclusió, majoritàriament dones procedents de centres penitenciaris i de serveis socials.
Us esperem el pròxim 15 de novembre a les 21:00h per gaudir del grup PORFINESVIERNES a la Sala Luz de Gas per ballar i gaudir d’una vetllada solidària.

Per assistir s’ha de comprar l’entrada per anticipat, en cas de voler-ne hauràs de contactar amb la següent adreça electrònica: alba@fundacioared.org
Però no et preocupis, si vols col·laborar però no pots assistir, també pots fer la teva aportació solidària al número de compte:

ES49 2100 3106 2022 0028 5796 (especificant fila 0 en el concepte)