El CET Estel Tàpia passa a formar part de Fundació Ared

El Centre Especial de Treball (CET) Estel Tàpia i el seu taller de confecció, integrat al Grup Sant Pere Claver, des d’aquest 27 de maig, passa a formar part de Fundació Ared.

El CET Estel Tàpia, ara CET Ared, és un projecte d’economia social que treballa, des del barri del Raval i des de 1984, per generar ocupació a persones amb discapacitat i oferir un servei a empreses amb responsabilitat social.

Des de Fundació Ared, estem convençudes que es tracta d’una gran oportunitat per l’entitat, ja que tant el taller de confecció de Salta, empresa d’inserció, com el d’Estel Tàpia, són espais de treball inclusius i protegits que generen oportunitats laborals, a través de la confecció de peces úniques i sostenibles, per a persones en situació d’exclusió social i laboral.

Sumat a la sintonia de les missions de les dues entitats, valorem positivament aquest acord de traspàs pels següents motius:

1. Fundació Ared comptarà amb un espai de treball adaptat per a persones amb discapacitat oferint noves oportunitats de vida.
  2. Ofereix continuïtat i millor estabilitat laboral a tot l’equip humà actualment vinculat a Estel Tàpia.
  3. Dona continuïtat a la línia de productes d’Estel Tàpia, concretament a les marques Ecotó i Vora Barcelona, i impulsa la seva venda fruit de l’experiència i gran coneixement del sector de la confecció de Fundació Ared.

Aquest traspàs obre la porta a noves oportunitats tant per a l’equip humà del taller de confecció de Fundació Ared com pel del CET Estel Tàpia. Ambos equips, donarem servei i continuïtat a les clientes i clients del taller de confecció del CET així com els de Fundació Ared.

Troba els productes del CET Estel Tàpia ara a la nostra nova botiga en línia:

Juntes, seguim generant ocupació amb molta il·lusió! Ara més que mai: #TeiximVincles

Articles relacionats

No s'ha trobat cap resultat.