Fundació Ared al Speed Networking Entitats Socials de BSM

El passat 30 d’Octubre a Fundació Ared vam tenir l’oportunitat de participar en el Speed Networking Entitats Socials que organitzava la Barcelona School of Management, BSM de la Universitat Pompeu Fabra.

Durant 3 hores aproximadament Núria Michelena i Tamara Delgado del Departament d’Inserció de la Fundació, van poder escoltar i dialogar durant un màxim de 5 minuts amb estudiants de tot el món que realitzen els seus màsters en la UPF, diversos estudis superiors que abasten des de les Política Públiques, a Recursos Humans passant per les Finances i la Comunicació i el Màrqueting.

Vam tenir l’oportunitat d’establir relació amb joves molt formats/des, molt capacitats/des i molt il·lusionats/des a aplicar els seus coneixements i la seva experiència en l’àmbit del sector social. El gran potencial d’aquestes persones, majoritàriament provinents de Sud-amèrica, ens va sorprendre gratament.

La intensitat del format ens va portar a donar el millor i més valuós de les nostres experiències i coneixements. Vam poder fer arribar el treball dut a terme per la Fundació que té com a objectiu, des de fa 25 anys, la inserció laboral de persones en situacions vulnerables incidint especialment en les dones.

L’experiència va ser molt grata i molt satisfactòria i segur que serà fructífera, ja que esperem contactar i comptar amb algunes de les persones que van participar en aquest esdeveniment amb l’objectiu que ens acompanyin en la nostra missió enriquint-la amb les seves experiències, la seva avidesa de coneixement i la seva mirada social.

Donem les gràcies a BSM per convidar-nos a participar i esperem continuar col·laborant en aquesta i altres activitats.